atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Grēka sekas
S.R...
Iesūtīts: 2011.08.08 09:35:52
Grēka alga ir nāve.
Kā zināms, mēs grēkojam, vairāk vai mazāk apzināti. Kā tad ir? grēks, tiek piedots, sekas paliek.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
AutorsZiņas teksts
a-masiks [87.110.184.238]
# Iesūtīts: 2011.08.09 12:01:22
Aivars
ok, kurā darbā un kurā sadaļā? būtu interesanti uzzināt Luisa viedokli. Protams, arī Zives viedoklis ir laipni gaidīts.
Zive.
# Iesūtīts: 2011.08.09 12:01:22
a-masiks [87.110.184.238] Nu bet mēs tak abi aptuveni zinām ko es atbildēšu. Itogo, k čemu Ti tjanješ?
Kurilbobs [91.188.42.9]
# Iesūtīts: 2011.08.09 12:04:27
S.R...
ja es neticēšu Dieva Taisnībai, tad es neticēšu vairs nekam.
Piekriitu. Shoriit no riita dzeeru kafiju un domaaju - lai arii visa pasaule teiktu, ka greks ir labs un lai arii visi kristieshi izradiitos cietsirdiigi muudzhi, Dieva miilestiiba un taisniiba no taa nemainiisies un tas ir vieniigais uz ko var paljauties.
vilks
# Iesūtīts: 2011.08.09 12:04:38
a-masiks [87.110.184.238]
man jau šķiet, ka tu pats putrojies un neklausies, ko saku. Es jau parādīju 2 dažādus veidus, kā var runāt par grēka sekām. Grēka sekas otrajā nozīmē ir ļaunums un ir pavisam ļauns. Bet cilvēka rīcība rada daudzas un dažādas sekas, un, tā kā cilvēks nav grēks un absolūts ļaunums, tad arī viņa grēcīgā rīcība rada dažādas sekas (pirmajā nozīmē). Proti - ja cilvēks nozog ēdienu un apēd, tad zagšana ir grēks, kas rada noteiktu ļaunumu, bet ēšana un viņa prieks par apēsto nav grēks, tie ir labi, jo pieder pie radītās pasaules kārtības.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.09 12:06:50
a-masiks [87.110.184.238]
Iespējams, ka `mere christianity`, iespējams `screwtape letters`. Varbūt arī vēl kur citur. Momentā precīzu atsauci nevaru dot.
Bet ideja balstās uz Salamana sacīto, ka mūžības nojausma ir cilvēka sirdī ielikta
vilks
# Iesūtīts: 2011.08.09 12:06:58
Aivars
un kā tu citādāk ieteiksi nosaukt `visu to, kas radies konkrētu izvēļu un rīcību rezultātā`, ja ne par sekām? Un kā panāksi, ka cilvēki tevi saprot?
a-masiks [87.110.184.238]
# Iesūtīts: 2011.08.09 12:09:48
Zive.
godīgi sakot - es nojaušu ka tā īsti tomēr neticam tai aizkapa dzīvei, ij šī dzīve, lai cik briesmīga nebūtu - ir mums vienīgā dotā dzīve un ja neesam to nodzīvojuši līdz sirmam vecumam - tad mēs neesam izmantojuši šo vienreizējo iespēju - DZĪVOT. Mēs sevi mierinām ka tie kas mirst jauni/veci - tie nonāk kaut kur labākā vietā, lai mazinātu skaudru netaisnības un dzīves cietsirdības sajūtu, bet.... vai mēs tiešam ticam tam ar ko paši sevi mierinām?
Taču tā ir MANA atbilde. Es nezinu, vai tev nav kāda cita - labāka.... vai greizāka, bet patīkamāka atbilde?
K etomu i tjanu...
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.09 12:10:35
vilks
Piedegušas pankūkas ir kā sekas?
a-masiks [87.110.184.238]
# Iesūtīts: 2011.08.09 12:13:20
Aivars
Piedegušas pankūkas ir kā sekas?
pankūku autora rīcības sekas.
vilks
# Iesūtīts: 2011.08.09 12:15:15
a-masiks [87.110.184.238]
īstenībā dēļ šīs ne-izpratnes dēļ, kas ir grēks un kas ir tā sekas, arī ir radies dīvainais priekšstats, ka bērnu radīšanas process ir kaut kas grēcīgs pats par sevi, un laulība to tikai drusku mazina, bet principā tāpat nav lāgā labs. Bet Dievs to ir licis radīšanas kārtībā un atzinis par labu. Cilvēki gan to sačakarē ar aplamām rīcībām, kas sāpina viņus pašus un citus, bet tas neatceļ to, ka no sākuma tas bija iecerēts kā ļoti labs. Un arī cilvēki tāpat (bet lūdzu nesāksim te beztēmu par to, kāpēc tā notika un pārējo daudzreiz izrunāto bla bla bla.)
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.09 12:15:20
a-masiks [87.110.184.238]
bet ar pliku rīcību, bez miltiem, olām, uguns ne tās pankūkas top, ne piedeg
Zive.
# Iesūtīts: 2011.08.09 12:17:08
a-masiks [87.110.184.238] A zini kā ir. Ir brīži, kad es bez maz vai ne tikai ticu, bet pat sajūtu līmenī zinu, ka ir. Un ir brīži, kad ir šaubas un visa pārliecība izplēn.
a-masiks [87.110.184.238]
# Iesūtīts: 2011.08.09 12:19:23
vilks
Es jau parādīju 2 dažādus veidus, kā var runāt par grēka sekām.
tie divi veidi ir:
1) cēloņsakarība /bērns viennozīmīgi tad ir grēka sekas/
2) pēc MŪSU pašu seku vērtējuma. Tjipa -"laime nelaimē", "labi ka tā", utt. Tb - ja grēka sekas ir mums labvēlīgas vai vismaz neļaunas - uzskatām ka tās nav grēka sekas, ja rezultāts ir ļauns - tad ir. Diemžēl mūsu vērtējums ir laikā mainīga vienība. Kad piedzima Šiklgrūbers - viņš bija jauks bērniņš. Kad pienāca viņa pēdējā stundiņa - maz būtu cilvēki, kas nevēlētos lai viņš nekad nebūtu piedzimis.
vilks
# Iesūtīts: 2011.08.09 12:19:33
Aivars
nu principā piedegušas pankūkas ir sekas kaut kādai rīcībai.
a-masiks [87.110.184.238]
# Iesūtīts: 2011.08.09 12:21:15
Zive.
Ok, lieliski saprotu. Lieku tagad tev svētu mieru!
vilks
# Iesūtīts: 2011.08.09 12:24:00
a-masiks [87.110.184.238]
tu mani nesaprati. tie divi veidi, kurus tu atreferēji, nav tas, ko es teicu.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.09 12:24:55
vilks
Nu jā! Dievs taču ir radījis kā graudus, tā vistas, kas dēj olas, ij cilvēku, kas to visu var sakult, ij skābekli ij koku...
Jautājums ir vai cepēja nevērība, kļūme, vienā brīdī, ir tā kas radīja piedegušas pankūkas, un tās ir saucamas par šīs nevērības sekām, vai arī tā nevērība sacūkoja labu mantu, ko pati neradīja un nespēj radīt
a-masiks [87.110.184.238]
# Iesūtīts: 2011.08.09 12:26:31
Aivars
bet ar pliku rīcību, bez miltiem, olām, uguns ne tās pankūkas top, ne piedeg

kā izskatās - tev ir dīvains priekštats par jēdzienu "rīcība".
Ja runājam par piedegušām pankūkām - tad rīcība ir šo pankūku piedegšanas cēlonis, ij piedegušās pankūkas -šīs rīcības sekas.
Ja nav miltu, olu, uguns - tad tās ir sekas citai rīcībai vai nerīcībai. Ar piedegušām pankūkām miltu neesamībai nav sakara. Piedegušām pankūkām var būt sakars tikai ar miltu esamību.
a-masiks [87.110.184.238]
# Iesūtīts: 2011.08.09 12:27:44
vilks
labi, tad pārfrāzē. Es pieļauju, ka ne tikai es nesapratu, bet arī tu pati...
pārfrāzē, ij varbūt tiksim skaidrībā - ko īsti domāji.
a-masiks [87.110.184.238]
# Iesūtīts: 2011.08.09 12:31:06
Aivars
Jautājums ir vai cepēja nevērība, kļūme, vienā brīdī, ir tā kas radīja piedegušas pankūkas, un tās ir saucamas par šīs nevērības sekām,

vai arī tā nevērība sacūkoja labu mantu, ko pati neradīja un nespēj radīt


bet tas jau ir viens un tas pats! Sekas ir piedegusi pankūka, kura NEbūtu piedegusi, ja cepēja rīcība būtu tehnoloģiski pareiza. No vistas, graudiem - tas nekādi nav atkarīgs....
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 168 , pavisam kopa bijuši: 3160